Mikseri on musiikkiyhteisö,
jossa voit kuunnella, ladata ja arvostella suomalaista musiikkia,
lisätä rajattomasti biisejä, luoda oman artistisivun, kerätä arvosteluja ja faneja

Ladataan

Vastaa Aloita uusi keskustelu

 
Kirjoittaja Hyvitystä viivästyneestä nettitilauksesta ?


Ebö
81 viestiä

#1 kirjoitettu 25.03.2010 15:11 Muok:25.03.2010 15:12

Tuli tässä tilattua uusi tietokone netin välityksellä (en nyt tässä kauppaa sano kun ei ole niin relevantti asia). Luvattu toimitusaika oli tilatessani 2-5 pv. Nyt on kuitenkin kestänyt kuukausi (tilasin 28.2) eikä konetta näy. Tilaushetkellä tai sen jälkeisinä päivinä ei ollut ilmoitusta kyseisen tuotteen kohdalla, että olisi osia tms. loppu. 9.3 tuli kuitenkin viesti, jossa luki, että valitettavasti koneeseen ajateltu näytönohjain on varastosta loppu ja maahantuojalta tulee lisää 16.3. No sekään ei riittänyt vaan 22.3 tulee viesti, että koko konetta ei ole saatavilla vähään aikaan ja tarjosivat tilalle toista, 40€ olisi tietty tullut hintaa lisää. No tämä kone ei minulle sitten käynyt tietystä syystä ja nyt sitten ollaan tässä tilanteessa.

Kysynkin nyt että onko mahdollista, että haen jotain korvausta/hyvitystä kohtuuttomasta lähetysajasta? Tiedän, että olisi ehkä kannattanut suoraan johonkin kuluttajavirastoon, mutta en viitsinyt heitä häiritä kun en ollut ihan varma asiasta.

^ Vastaa Lainaa


proyo
610 viestiä

#2 kirjoitettu 25.03.2010 20:12

Mä tilasin koneen ja toimitusaika oli tilatessa 2 viikkoa.. Meni 4 kuukautta, että kone vihdoin tuli.. En saanut mitään korvausta vaikka pyysin pariinkin kertaan. Syy siihen, että korvausta ei tullut oli se, että kyseessä oli heistä riippumaton myöhästyminen. Niinkuin varmaan myös sinun tapauksessa. Ikävä sanoa, mutta epäilen, että mitään korvauksia ei heru. Voithan vielä kysyä kuluttajaneuvonnasta josko siihen joku porsaanreikä olis sun tapauksessa.

^ Vastaa Lainaa

Vastaa Aloita uusi keskustelu