mikseri.net

Ryhmä 

Mikseri.net

Mikseri.netin virallinen ryhmä.

» Etusivu
» Uutiset
» Keskustelut
» Jäsenet

Toiminnot 

Etsi ryhmiä:

Omat ryhmät 

» Ryhmien etusivu
» Ohjeet

Ryhmät ovat Mikseri.netin rekisteröityneiden käyttäjien käytössä olevia pienoisyhteisöjä, joiden sisällä voidaan käydä keskusteluja ryhmään liittyvistä aiheista. Ryhmien käyttäminen on Mikseri.netin käyttäjille maksutonta. Ellei sinulla ole vielä käyttäjätunnusta, voit luoda sellaisen helposti, nopeasti ja ilmaiseksi tästä.

Ryhmän keskustelut 

Vastaa Aloita viestiketju Lisää viestivahtiin Avaa viestivahti

Remix-kilpailu 3: Tulokset 

Kirjoittaja
Forum » Kilpailut » Remix-kilpailu 3: Tulokset
djmarko
Peruskäyttäjä

djmarko
121 viestiä.

Kirjoitettu: 17.06.2006 01:38 (1/5)
Nyt on sitten Remix-kilpailu 3 lopputuuletuksia vaille valmis. Vaikka äänestäjämäärä jäi hieman alhaiseksi, itse kisa onnistui hienosti. Kolme artistia nousi äänestyksessä selvästi etusijalle. He ovat:

1 - 20p - Klasu - Saraste's Mix - stream - download - artistisivu
2 - 15p - JuZa - Supernova Radio Edit - stream - download - artistisivu
3 - 13p - ViRus85 - v-sync Remix - stream - download - artistisivu

Minun puolestani kisa on sillä selvä. Kiitän kaikkia kisaan osallistuneita, äänestäneitä sekä muitakin asiasta innostuneita.

Sivun alkuun
Vastaa Vastaa lainaten

djmarko
Peruskäyttäjä

djmarko
121 viestiä.

Kirjoitettu: 17.06.2006 02:13 (2/5)
Ja perinteisestihän voittajalla on kunnia järjestää seuraava skaba. Tosin pientä yritystä oli jo seuraavaa kisaa koskien mutta ei ole luultavasti saanut paljon kannatusta(?!)

Jos perinteet kuitenkin jatkuvat, niin mitenkäs Klasu tehdään, kun hiljattain vasta järjestit remix-skaban? Otatko kunnian uudestaan vastaan vai annetaanko se ravintoketjussa seuraavalle, eli JuZalle?

Sivun alkuun
Vastaa Vastaa lainaten

Klasu
Peruskäyttäjä

Klasu
111 viestiä.

Kirjoitettu: 17.06.2006 04:25 (3/5)
Heti alkuun isot onnittelut ja kiitokset kaikille osallistuneille ja äänestäneille, ja kiitoksia tietysti erityisesti Markolle hyvästä kisasta!

Jospa vaikka annetaan JuZan järjestää seuraava kisa, mulla ei tällä hetkellä ole valmiina yhtään kivaa biisiä remixausta ajatellen, ja aikakin on vähän kortilla hetken aikaa.

Ja ei muuta kun seuraavaa kisaa odottelemaan!

Sivun alkuun
Vastaa Vastaa lainaten

Solid_
Mechanik
Project

Peruskäyttäjä
Goldmember

Solid_
1386 viestiä.

Kirjoitettu: 18.06.2006 22:31 (4/5)
harmi etten itse päässyt äänestämään kun ei ole omaa nettiä ja en oikeen päässy kuunteleen tuotoksia :/

Sivun alkuun
Vastaa Vastaa lainaten

ViRus85
Peruskäyttäjä

9 viestiä.

Kirjoitettu: 22.06.2006 14:00 (5/5)
Uijui.. Kolmas tila napsahti tänne, sehän meni paremmin ku ootinkaa.
Kiitoksia kaikille minua äänestäneille ja kiitokset djmarkolle hauskasta kisasta!

Sivun alkuun
Vastaa Vastaa lainaten

Vastaa Aloita viestiketju Lisää viestivahtiin Avaa viestivahti

Käyttöehdot. Rekisteriseloste. Sivuston tuotanto: Mikseri Finland Oy. Hosting: Kotisivut.com. Mainosmyynti: White Rabbit. Powered by Simppa