Kirjoittaja
|
Forum »
Mikseri.net »
Mikseri.net Radio
|
Overdriver
Laava
Ylläpito

677 viestiä.

|
Jälleen uutta Mikserissä. Päänaviin on lisätty Radio-nappi ja lo|hi|dl -linkkien tilalle on ilmestynyt Kuuntele-linkki. Linkistä aukeaa Mikseri.net Radio, joka on uusi työkalu sivustolta löytyvän yli 90000 kappaleen soittamiseen. Se sisältää kehittyneen hakutoiminnon, jolla musiikkia voi etsiä paitsi artistin ja kappaleen nimen, niin myös vaikutteiden ja tagien perusteella.
Radiosta löytyy kaikki keskeiset Mikserin musiikkitoiminnot, kuten kommentointi, tagitus, downloadi ja lisäys Mun Mikseriin.
Edes uudella Mikserin käytäjällä ei mene sormi suuhun valtavan tarjonnan edessä, sillä Radio sisältää Suositteluni-toiminnon, joka aluksi soittaa muiden Mikserin käyttäjien hyväksi havaitsemaa musiikkia. Rekisteröityneet käyttäjät voivat muokata suosittelulistaansa mieleisekseen käyttämällä Rakasta- ja Älä soita tätä enää-painikkeita.
Mitä enemmän Radiolla on käyttäjiä, sitä paremmin se osaa suositella musiikkia.
Kyseessä on täysin uusi feature, joten pyydämme kärsivällisyyttä mahdollisten ongelmien kohdalla. Otamme myös mielellämme vastaan Radioon liittyvää palautetta joko tähän ketjuun, tai palautelomakkeen kautta.
Mikäli haluat edelleen käyttää jotain muuta soitto-ohjelmaa, saat Mikserin soittolinkit entiselleen profiilin yleisasetuksista.
|

|
|

|
Ape
Ylläpito

1895 viestiä.

|
Vihdoin!!!  
|

|
|

|
impronen
Antero Tienaho
Peruskäyttäjä

7439 viestiä.

|

Mahtava juttu tosiaan. Tuon toisen threadin jonka pykkäsin voi poistaa. Kiitoksia tästä!
|

|
|

|
Jepu
Peruskäyttäjä

2773 viestiä.

|
tuohon kommentointiin voisi lisätä vielä arvosanan anto mahdollisuuden. Vaikka niin, että kun on kommentin hyväksynyt voisi halutessaan vielä laittaa arvosanankin perään. 
|

|
|

|
Pastori
Nook
Luottokäyttäjä
Henkinen tuki

9626 viestiä.

|
Tähän kun saadaan vielä suora tuki last.fm:lle, niin avot!
Mutta Ultra-Bra teille, pojat!
|

|
|

|
impronen
Antero Tienaho
Peruskäyttäjä

7439 viestiä.

|
Pastori kirjoitti:
Tähän kun saadaan vielä suora tuki last.fm:lle, niin avot!
Jooo! Aivan mahtavaa olisi se.
|

|
|

|
Jepu
Peruskäyttäjä

2773 viestiä.

|
Tuosta tekstistä proggressbarissa ei oikein saa selvää. Jotkin kirjaimet ovat vain pari pikseliä. :/
|

|
|

|
-Daniel-
Peruskäyttäjä

54 viestiä.

|
Pakko nostaa hattua tälle uudistukselle ;o
|

|
|

|
harrii
Peruskäyttäjä
9 viestiä.

|
Laittakaa nyt ihmeessä se hifi -nappi takaisin (kun ei aina jaksaisi loggautua sisälle). Itselläni ei nimittäin kyseisestä mikseri-radiosta kuulu yhtään mitään. Ehkä johtuu jostain linuxin asetuksista, joita en osaa säätää.
|

|
|

|
KoBa
Peruskäyttäjä

4897 viestiä.

|
Hienoa. Kiitos.
|

|
|

|
zood
Löyly
Peruskäyttäjä

487 viestiä.

|
kiitoskiitoskiitos. Todella helpottaa mikseriartistien selailua. Ja kun tuola on kaikki genretkin eikä vain päägenret, niin lisääntyy mikserin artistien kuuntelu ja kommentoiminen omalla kohdallani ainakin suunnattomasti. Olisi tosin hienoa jos voisi valita useamman genren siitä kerralla.
Miten tuo suositteluni toimii? hyvää musaa sieltä lähti soimaan kun sitä painoin. Mistä se keksii tässä vaiheessa mistä pidän, kun ekan kerran kuuntelin, enkä ole "rakastanut" yhtään biisiä vielä.
Tagi kohdassa voisi näkyä yleisimmät tagit, mitä on annettu, jotta vältyttäisiin monilta erilaisella kirjoitusmuodolla, väliviivoilla jne. varustetuilla kuitenkin samaa tarkoittavilta tageilta.
No nyt rupes tulemaan ihan ihmeellistä musaa, miten te voitte suositella mulle tätä, no nyt tulee taas hyvää.
Olis muuuten ihan mukavaa jos kommenttirinkikin toimisi tällaisessa pienessä kivassa soittimessa(ja sieläkin voisi valita genret )
|

|
|

|
Dj Senheis
Peruskäyttäjä

1111 viestiä.

|
Mahtavaa joskus vois kuitenki järjestää iha livesoitantaa, elikkä streami jossa joku soittaa mksr musaa, ja juontaa?
|

|
|

|
Rojola
Peruskäyttäjä

2965 viestiä.

|
kivakvikivkikivakkivkiakvivkikai EHKÄ KTROPR SAA LISSÄ KUUNTELUI!
|

|
|

|
D-Vision
Peruskäyttäjä
834 viestiä.

|
Aivan mahtavaa! Sain kyllä sellaisen sydärin kun huomasin tuon radion mainoksen, että oksat pois.
Todella hieno homma että saatiin vihdoin nettiradiokin tänne 
|

|
|

|
iMiksu
Peruskäyttäjä
2 viestiä.

|
Mahtavaa!!! Tää on aivan PRO! 
|

|
|

|
Pastori
Nook
Luottokäyttäjä
Henkinen tuki

9626 viestiä.

|
Nyt silti pientä kritiikkiäkin:
Tuo "Radio" nappula on pahasti nyt siinä paikalla missä "Forum" nappula oli ennen (ilmeisesti), koska olen jo kaksi kertaa napsauttanut vahingossa radion auki kun on pitänyt mennä foorumille.
Pastori muokkasi viestiä 15:24 24.04.2007
Vai onko mun käsi vaan taas epäkunnossa?
|

|
|

|
Ape
Ylläpito

1895 viestiä.

|
Pastori kirjoitti:
Se on se sun käsi. 
|

|
|

|
Pastori
Nook
Luottokäyttäjä
Henkinen tuki

9626 viestiä.

|
Ape kirjoitti:
Se on se sun käsi.
Damn!
Ei auta ko ostaa uus ropottikäsi sitten.
|

|
|

|
Veri
Peruskäyttäjä

6505 viestiä.

|
Loistavaa!   
|

|
|

|
KoBa
Peruskäyttäjä

4897 viestiä.

|
Pastori kirjoitti:
Tuo "Radio" nappula on pahasti nyt siinä paikalla missä "Forum" nappula oli ennen (ilmeisesti), koska olen jo kaksi kertaa napsauttanut vahingossa radion auki kun on pitänyt mennä foorumille.
Samasta meinasin huomauttaa. Varsinkin niille jotka varsin usein foorumia katselevat niin tuo radio on todella ärsyttävässä paikassa.
|

|
|

|
veezay
Shine Fish
Peruskäyttäjä

1374 viestiä.

|
radio toimii hyvin, on soittanut jo 4 mun biisiä. \o/
parannusehdotuksina 1:23/4:56 -ajat johonkin näkyviin ja kelausmahdollisuus palkkiin klikkaamalla.
|

|
|

|
Ceox
Ceox
Peruskäyttäjä

764 viestiä.

|
Kiitoskiitos!
Todella hieno uudistus. Tosin jos saisi tuon tukemaan last.fm:mmää niin olisi kyllä kaiken huippu, mutta sen toteutus voisi olla hankalaa.
Iso kiitos!!!
Ceox muokkasi viestiä 15:42 24.04.2007
Meneekö nuo rakastetut/vihatut kappaleet mihinkään listalle?
|

|
|

|
dekadem
Peruskäyttäjä

4 viestiä.

|
Hyvä jätkät! Tää on hieno ominaisuus!
|

|
|

|
JM
Peruskäyttäjä

13913 viestiä.

|
Ei mulla vaan toimi..=( Ei kuulu mitään.
|

|
|

|
Ceox
Ceox
Peruskäyttäjä

764 viestiä.

|
Kun valitsen asetuksista "Käytä MKSR Playeria kappaleiden kuunteluun" ja painan Tallenna asetukset niin tuo asetus ei tallennu. Muut kyllä tallentuvat. Ja mksr radio on poissa päältä (jos se nyt sitten mitään haittaa).
Mikä mahtaa olla vikana?
|

|
|

|
-Daniel-
Peruskäyttäjä

54 viestiä.

|
Dj Senheis kirjoitti:
Mahtavaa  joskus vois kuitenki järjestää iha livesoitantaa, elikkä streami jossa joku soittaa mksr musaa, ja juontaa?
Niin ja jos ei iha livenä saa niin esinauhotettua matskua ja laittaa soimaan lauantain myöhäisilloissa.

|

|
|

|
JamesMercy
Peruskäyttäjä

2137 viestiä.

|
Ihan kuin joku olisi joskus last.fm:ää selaillut...
Hyvältä näyttää ja hyvin tuntuisi toimivan. Tulee lisäämään kyllä omaa mikserikuunteluani valtaisasti.
Radio-painikkeen paikka ylänavissa tosiaan rassaa, vaihtaisi vaikka tuon forumin kanssa paikkaa.
|

|
|

|
accent
Peruskäyttäjä

5864 viestiä.

|
Todella kivan oloinen uudistus. Heti ensimmäinen kappale joka sieltä pärähti soimaan oli todella tiukkaa drum'n'bassiä artistilta johon en ollut tutustunut aiemmin. Kiitos tästä! 
|

|
|

|
buranaC
RI:SA
Peruskäyttäjä

3454 viestiä.

|
Mikseri goes Last.fm! Loistava uudistus. Loves.
|

|
|

|
Mike H
Peruskäyttäjä

2317 viestiä.

|
Pastori kirjoitti:
Pastori muokkasi viestiä 15:24 24.04.2007
Itse olen kanssa ainakin neljä kertaa jo painanut "Radio" nappulaa vaikka on pitänyt painaa "Forum" nappulaa.
|

|
|

|
quafka
Korosta
Peruskäyttäjä

5130 viestiä.

|
Propsit tästä. Paras uudistus pitkään aikaan (tämä ei tarkoita, että olisi tehty jotenkin huonoja uudistuksia )
Tälläinen lisäehdotus vielä: tagi-haku voisi reagoida myös aristien ja biisien nimiin. Eli voisi löytää musaa myös artisti- ja biisinimikkeillä, vaikka sellaisia tageja ei olisikaan laitettu. Tietysti voi perinteistäkin hakua käyttää tähän, mutta tämä olisi kätevä lisä.
|

|
|

|
apollo0100
Peruskäyttäjä

10 viestiä.

|
Loistavaa, tälläistä olenkin vähän toivonut. Nyt on helpompaa kuunnella hieman "pienten" artistejen töitä... Myös tuo että nyt tuo m3u-kuuntelusysteemi on vaihdettu flashiin, on minun mielestä hyvä uudistus kans. On helpompi kuunnella ainakin koulussa mikseristä musaa (kun siellä on sillainen esto tolle .m3u-tiedostoille, noh osaan minä nyt sen kiertää mutta silti.)
|

|
|

|
iskujuuri
Peruskäyttäjä

5598 viestiä.

|
Kyllä vain on kiva. Ehdotonta plussaa siitä, että edellinen kappale soi edelleen vaikka etsisikin uutta musiikkia soitettavaksi.
Eikä se niin kamalaa nyt heebot hei ole, että siihen fooruminapin viereen on tuollainen ilmestynyt. Totuttelua, totuttelua...
Unlimitor muokkasi viestiä 16:41 24.04.2007
Vaikka tokihan sen ymmärtää, jos forssalaiset ex-tarkkisluokkalaiset ei opi uusia temppuja. 
|

|
|

|
SaastanenHippi
Peruskäyttäjä
4120 viestiä.

|
Jospa saisi valita, kuinka biisejä haluaa kuunnella. Sillä vanhalla tavalla vai tällaisella radio -jutulla?
|

|
|

|
Electron
Peruskäyttäjä
1390 viestiä.

|
Jaahas, spacesynth-radio soittaa pelkkää Mark Veraa ja Dreamtimea.
Tiivistettynä: Ei toimi.
|

|
|

|
Overdriver
Laava
Ylläpito

677 viestiä.

|
SaastanenHippi kirjoitti:
Jospa saisi valita, kuinka biisejä haluaa kuunnella. Sillä vanhalla tavalla vai tällaisella radio -jutulla?
Luetaanpas se aloitusviesti sitten loppuun saakka. 
|

|
|

|
Salminen
Blueborn
Ylläpito
Koodaaja

2407 viestiä.

|
Kuten jotkut ovat huomanneetkin, osa kappaleista soi Mikseri.net Radion kautta väärällä nopeudella. Tämä johtuu kappaleissa käytetystä näytteenottotaajuudesta. Flash ei osaa soittaa kuin 44.1KHz sampleratella ja sen puolikkailla (22 ja 11 KHz) enkoodatut mp3-tiedostot oikein, muiden kanssa tapahtuu kamalia.
Hätä ei kuitenkaan ole tämän näköinen. Lähipäivinä artistisivujen hallintaan on luvassa nappi, jota painamalla kappaleet encodataan uudestaan 44.1KHz sampleratelle. Sitä odotellessa yritetään kestää pikkuoravien ja viskibassojen kanssa.
|

|
|

|
zood
Löyly
Peruskäyttäjä

487 viestiä.

|
SaastanenHippi kirjoitti:
asetuksissa on sellainen kohta jossa lukee Käytä Mikseri.net Radiota kappaleiden kuunteluun, mistä voi poistaa ruksin.
|

|
|

|
odkid
Peruskäyttäjä

4535 viestiä.

|
Huippu-uutuus! Varmasti monenkertaistaa yleensä kuuntelua jos vaan porukka tajuu tätä käyttää. Hienoa, kiitos ylläpidolle!
|

|
|

|
Fakap
Luottokäyttäjä
Pedofiili

2876 viestiä.

|
Iso miinus: Biisejä ei pysty selaamaan niinkuin iTunesissa pystyi.
|

|
|