mikseri.net

Ryhmä 

Mikseri.net

Mikseri.netin virallinen ryhmä.

» Etusivu
» Uutiset
» Keskustelut
» Jäsenet

Toiminnot 

Etsi ryhmiä:

Omat ryhmät 

» Ryhmien etusivu
» Ohjeet

Ryhmät ovat Mikseri.netin rekisteröityneiden käyttäjien käytössä olevia pienoisyhteisöjä, joiden sisällä voidaan käydä keskusteluja ryhmään liittyvistä aiheista. Ryhmien käyttäminen on Mikseri.netin käyttäjille maksutonta. Ellei sinulla ole vielä käyttäjätunnusta, voit luoda sellaisen helposti, nopeasti ja ilmaiseksi tästä.

Ryhmän keskustelut 

Vastaa Aloita viestiketju Lisää viestivahtiin Avaa viestivahti

latausongelmia 

Kirjoittaja
Forum » Mikseri.net » latausongelmia
kajjsa-
Peruskäyttäjä

kajjsa-
2 viestiä.

Kirjoitettu: 05.08.2007 12:01 (1/7)
kertokaa mulle miksen pysty lataan biisejä? :o kyllä ennen on onnistunu mut nyt ku painaa download niin aukee vaa uus sivu ja se alkaa soittaan sitä biisiä.

Sivun alkuun
Vastaa Vastaa lainaten

KSalmela
Peruskäyttäjä

469 viestiä.

Muokattu: 05.08.2007 12:34 (2/7)
kajjsa- kirjoitti:
kertokaa mulle miksen pysty lataan biisejä? :o kyllä ennen on onnistunu mut nyt ku painaa download niin aukee vaa uus sivu ja se alkaa soittaan sitä biisiä.

Jos on Quicktime asennettuna, niin sen poisto auttaa ongelmaan. Helpompi tapa on klikata linkkiä ja valita "Tallenna nimellä / Tallenna kohde levylle / jne."

Sivun alkuun
Vastaa Vastaa lainaten

aluO
Peruskäyttäjä

171 viestiä.

Kirjoitettu: 05.08.2007 13:51 (3/7)
Ei se auta ainakaan minulla. Se lataa pelkän sen tiedoston jonka avulla biisi lähtee soimaan mikseristä tai jotain.

Sivun alkuun
Vastaa Vastaa lainaten

KSalmela
Peruskäyttäjä

469 viestiä.

Kirjoitettu: 05.08.2007 14:04 (4/7)
aluO kirjoitti:
Ei se auta ainakaan minulla. Se lataa pelkän sen tiedoston jonka avulla biisi lähtee soimaan mikseristä tai jotain.

Nyt puhutaan siitä "Download" -linkistä eikä "HiFi":stä. Tuon "Download" -linkin pitäisi ladata alkuperäinen tiedosto.

Sivun alkuun
Vastaa Vastaa lainaten

Coivisto
Peruskäyttäjä

Coivisto
4502 viestiä.

Muokattu: 05.08.2007 15:13 (5/7)
Mulla oli sama ongelma täs kaks päivää sitten ni asensin sen Quiktime ohjelman ei auttanut vaa alko taas soittamaan sitten poistin ohjelman kokonaan koneelta niin auttoi

Coivisto muokkasi viestiä 15:13 05.08.2007

Siis ei tullu mitää muuta ku lataa tallenna koneelle

Sivun alkuun
Vastaa Vastaa lainaten

JamesMercy
Peruskäyttäjä

JamesMercy
2137 viestiä.

Kirjoitettu: 06.08.2007 10:22 (6/7)
Firefoxissa Työkalut > Asetukset, Sisältö -sivulta Tiedostotyypit > Muokkaa, listasta mp3 (jonka kohdalla lukee Avaa ohjelmalla QuickTime Plug-in) ja paina Poista toiminto -nappulaa. Tai Muuta toimintoa, jos haluat asettaa ne aukeamaan suoraan vaikka iTunesissa.

Eikä mitään QuickTimen poistoja tarvita.

Sivun alkuun
Vastaa Vastaa lainaten

kajjsa-
Peruskäyttäjä

kajjsa-
2 viestiä.

Kirjoitettu: 06.08.2007 11:54 (7/7)
kiitooos näistä, nyt toimii

Sivun alkuun
Vastaa Vastaa lainaten

Vastaa Aloita viestiketju Lisää viestivahtiin Avaa viestivahti

Käyttöehdot. Rekisteriseloste. Sivuston tuotanto: Mikseri Finland Oy. Hosting: Kotisivut.com. Mainosmyynti: White Rabbit. Powered by Simppa