Divisional Remainder

2:09

(sin(2*pi*t*2)/3+sin(2*pi*t*2.5)/3+sin(2*pi*t*3.2))*2*(int(sin(2*pi*t*440+1*sin(2*pi*t*100)))+.5)*(1-t/128)*.05 + (sin(2*pi*(t%0.4)*(165-165*(t%0.4)^0.3))*3/4 + (1-((t+0.2)%0.4)*2)^6*(rand(2)-1)/10 + int(0.5+2.5*(t%0.4))*sin(2*pi*t*((2 ^ (1/12)) ^ int(log((137.5+27.5*sin(2*pi*1.6*int(t/1.6)*5.3)) / 440) / log (2 ^ (1/12))) *440))*1/3 + (1-((t+0.4)%0.8))^10*(rand(2)-1)/10)*.75*(step(t-0)-step(t-128)) + (((t%(1/((2 ^ (1/12)) ^ int(log((550+110*sin(2*pi*1.6*int(t/1.6)*5.3)) / 440) / log (2 ^ (1/12))) *440))*2*((2 ^ (1/12)) ^ int(log((550+110*sin(2*pi*1.6*int(t/1.6)*5.3)) / 440) / log (2 ^ (1/12))) *440)-1)/2 +( t%(1.5*1/((2 ^ (1/12)) ^ int(log((550+110*sin(2*pi*1.6*int(t/1.6)*5.3)) / 440) / log (2 ^ (1/12))) *440))*2*1.5*((2 ^ (1/12)) ^ int(log((550+110*sin(2*pi*1.6*int(t/1.6)*5.3)) / 440) / log (2 ^ (1/12))) *440)-1)/2) * ((step((t%.8)-0)-step((t%.8)-0.05)) + (step((t%.8)-0.1)-step((t%.8)-0.15)) + (step((t%.8)-0.2)-step((t%.8)-0.35)) + (step((t%.8)-0.4)-step((t%.8)-0.55)) + (step((t%.8)-0.6)-step((t%.8)-0.65)) + (step((t%.8)-0.7)-step((t%.8)-0.75))))*.25*(.5+(t%3.2)/6.4) * ((step(t-3.2)-step(t-67.2))+(step(t-92.8)-step(t-124.8))) + 2*(int(sin(2*pi*t*((2 ^ (1/12)) ^ int(log((550+110*sin(2*pi*1.6*int(t/1.6)*5.3)) / 440) / log (2 ^ (1/12))) *440) * ((2 ^ (1/12)) ^ int(log(1+.3*(cos(2*pi*(.1*int(t/.1))/5)/2 + sin(2*pi*(.1*int(t/.1))/10))) / log (2 ^ (1/12))))))+.5)*.2 * ((step(t-6.4)-step(t-32))+(step(t-57.6)-step(t-121.6))) + (sin(2*pi*(t-128)*(220-150*(t%128)^.3)) + (1-(t-128))^2*(rand(2)-1)/5) * (step(t-128)-step(t-129))

6.91   1764 kuuntelua

Kommentit

Haluaisitko kommentoida? Rekisteröidy käyttäjäksi tai kirjaudu sisään

6
MusaPoju 07.11.2004
aikke hassuu säpinää. Ihmemusaa ja ainutlaatuista rämpytyst. En paljon pidä tästä. (((((())))))))
Yippikaijee Yippikaijee !!!!!!!!!!
0   +1 +2
 
Einsteins 01.11.2004
Random pelimusiikki generaattori 80-luvulta. Vaikka ajatus olisi kiinnostava, ei toteutus sitä ole. Kiitos.
0   +1 +2
 
Redfox 31.10.2004
???Onkos tää nyt sitä matemaattista musiikkia?Ainakin työstä esittelystä päätellen on...Jooh erikoista,mutta kiehtovaa,en ole varmaankaan oikea ihminen kommentoimaan tätä...
0   +1 +2
 
5
sadomatti 30.10.2004
Experimentalia - kyllä. Päänsärky - kyllä. Toimiiko? No ei sitten millään. Ihan hirveätä soopaa...
0   +1 +2
 
10
Alkaline 26.10.2004
täähän kuulosta ihan kasibittiseltä Nintendolta! aika hauska tapaus. täytyy antaa tavoista poiketen numero kun on niin mielenkiintoinen.
0   +1 +2
 
Sininen Lahna 26.10.2004
Ahaa, taitaa olla matematiikkakilpailun satoa. iristää mukavasti täällä kommenttiringin suomihiphopsuossa. Sandstorm tulee mieleen. 8-bit-versiona. Psykedeelinen supermario. Luigi on speed. Princess on mushrooms. Mushrooms on princess. Sekavaa.
0   +1 +2
 
overlord 26.10.2004
(sin(2*pi*t*2)/3+sin(2*pi*t*2.5)/3+sin(2*pi*t*3.2))*2*(int(sin(2*pi*t* 440+1*sin(2*pi*t*100)))+.5)*(1-t/128)*.05 + (sin(2*pi*(t%0.4)*(165-165*(t%0.4)^0.3))*3/4 + (1-((t+0.2)%0.4)*2)^6*(rand(2)-1)/10 + int(0.5+2.5*(t%0.4))*sin(2*pi*t*((2 ^ (1/12)) ^ int(log((137.5+27.5*sin(2*pi*1.6*int(t/1.6)*5.3)) / 440) / log (2 ^ (1/12))) *440))*1/3 + (1-((t+0.4)%0.8))^10*(rand(2)-1)/10)*.75*(step(t-0)-step(t-128)) + (((t%(1/((2 ^ (1/12)) ^ int(log((550+110*sin(2*pi*1.6*int(t/1.6)*5.3)) / 440) / log (2 ^ (1/12))) *440))*2*((2 ^ (1/12)) ^ int(log((550+110*sin(2*pi*1.6*int(t/1.6)*5.3)) / 440) / log (2 ^ (1/12))) *440)-1)/2 +( t%(1.5*1/((2 ^ (1/12)) ^ int(log((550+110*sin(2*pi*1.6*int(t/1.6)*5.3)) / 440) / log (2 ^ (1/12))) *440))*
0   +1 +2
 
Baarimikko 25.10.2004
Yllättävän hyvin tämä pysyy kasassa ja yllättävän paljon kuulostaa ihan oikealta biisiltä(genren huomioiden), kun ajattelee tekotapaa. Mutta mitäs tästä nyt sanoisi. Häiriintynyttä mutta jotenkin hauskaa, ei tälle osaa arvosanaa antaa :>
0   +1 +2
 
8
Kunnioitettavaa! Häirintyneisyyttä. Huva.
0   +1 +2
 
filosooffi 24.10.2004
no tää kuulostaa iha ku oisit ottanu jostai super.mariosta biitin ja lähteny muokkaamaa...
0   +1 +2
 

Sivut: 1 2 3