Mikseri on musiikkiyhteisö,
jossa voit kuunnella, ladata ja arvostella suomalaista musiikkia,
lisätä rajattomasti biisejä, luoda oman artistisivun, kerätä arvosteluja ja faneja
Kuuntelin tässä Deliverancen Flesh & Bloodia ja tulin (taas kerran) siihen johtopäätökseen, että kunnon gang vocalsit ovat (ainakin) thrash metallin suola.
Elikäs kyseessä on sitä koko bändin voimin vedettyä sanojen tai lauseiden huutelua biiseissä.
Missäs kipaleissa on mielestänne parhaat suoritukset? Missä kappaleessa tuota on osattu hyödyntää juuri oikeassa kohdassa, oikealla tavalla ja oikean pituisesti?
Vai onko se pelkkää hullutusta koko huutelu?
Mut jumaliste!
DELIVERANCE!
FLESH & BLOOD!
"FOR THIS WE WAGE WAR
but not against man
this war is with darkness
and not against FLESH AND BLOOD
FOR THIS WE WAGE WAR
but not against man
this war is with darkness
and not against FLESH AND BLOOD
FOR THIS WE WAGE WAR
but not against man
this war is with darkness
FLESH AND BLOOD"
TIUKKATIUKKA!!!!!1
(tossa kappaleessa menee justiinsa täydellisesti toi huutelu. kertosäkeen ekalla kierroksella tulee heti alkuun huutoa, sitte normaalit laulut ja kierroksen loppuun huudot. ja siitä kun mennään heti oitis seuraavalle kierrokselle, niin toi alun huuto sopii niin mahtavasti tohon ton ekan kierroksen lopun perään. kyllä näin on asian laita.)
whatsmynameagain kirjoitti:
Punkissahan toi homma on aika elinehto, ja lähes poikkeuksetta toimii tosi hyvin. Esimerkkinä voisin sanoa No Shamen, joka on kyllä alan ekspertti.
Etenkin irkkupunkissa. Aijai kun Floggin Molly tai Dropkick Murphy's vetää kunnon köörilaulua, niin väkisinkin lähtee itse mukaan ja tulee kauhee kaljan jano.
"Cause we find ourselves in the same old mess
Singin' drunken lullabies!"